Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, March 15, 2012

Anjakan Paradigma

Pergh. Berhabuk belog guwe der. Nak cerita excited melalui fasa anjakan paradigma pon tak menyempat. Ehe. For the time being, saya sedang berada bersama ehem *batuk* ehem ehem.

Ehem ehem saya adalah comel dan naive. Saya sayang beliau! Ceh engkau tak habis-habis cerita pasal sayang Syud ;p

Eh haruslah engkau sayang kalau dia rela duduk tergolek atas lantai tengok Top-Gear guna netbook comel berskrin "14 manakala engkau sendiri guna skrin gedabak 42". HAHAHAAHA

See?

Demi anda. Saya pon update lah belog ni. Sila terharu. Hoho

This is my Wishing Trees!

They were awesome! Sangat comel dipandang malah bila dah penuh saya rasa terharu. Thanks hadirin sebab tolong comelkan pokok saya. Heee :D

Seterusnya, saya akan membawa anda kepada sesi cuci mata tengok muka kami. Ye muka kami - Me, Hubs & Friends. OMF (Oh My Friends), you girls are awesome! I love you all muah muah.










My Dearest Kakak

Ya Allah Kak Gla! Akaklah akak terbaik saya miliki. Nak nangis terharu-haru sebab akak tolong siapkan Sireh Junjung saya. Tanpa akak, maka terkuranglah jumlah hantaran Syuhada. Pastu jantung dah lari laju-laju sebab kerisauan melampau. Thanks akak. Dahlah tolong buatkan hantaran. Pastu bersusah-susah tolong buat outdoor photoshoot (after nikah) :)







Anjakan Paradigma Tahun 2012 adalah menukarkan status CIK kepada CIK PUAN SERI (ewah wah wah). Haha. Alhamdulillah. I'm officially....a wife :)


OK sekian. Maaflah. Saya tak menyempat-nyempat nak goreng blog. Masih tengah cuba adapting my new life. So far everything is great! Suami adalah lelaki terbaik untuk saya. Plus, waktu first time kami pegang tangan after nikah, jantung terus naik speedboat! HAHAHA.

Kahwin itu best!

Eh kejap. Encik Suami dah tergolek atas lantai. Kesian beliau. Sebab kesian maka saya yang gagah ini akan cuba lontarkan beliau :)) OK gurau. Nak pergi kejut suami. Lain kali story mory lagi.

Lain kali saya cerita everything about my wedding. From top to toe ;)

7 comments:

Oh Hani (◕‿◕✿) said...

kak syu.. skenye tengooookk.

s.c.h.u.l.t said...

hehehe. nanti dah complete baru akak upload facebook ;)

fazilah said...

comelnye warna meghah... :D
terharu i baca u...*control ayaq mata..
alaaa akak pon puas ht dpt tolong awak. at the same time perasan *eh ada bakat terpendam rupanya aku nih..hahaha

semoga hr bahagia itu menjadi titik permulaan kepada kehidupan yang baru sebagai seorang isteri k.

buang2 yg kureng cantik ambil yang sweet2 jek. moncong tuh dh boleh potong simpan dlm peti ais.. :p

TAHNIAH to dear sis..Nursyuhada and her luv en. Imran

Nadya said...

chut u look so beautiful in that red kebaya.. hihi, bju pengantin la, hurau. btw congrats again! :) jelesnyerr

s.c.h.u.l.t said...

kak gla: HAHA. ayat potong moncong taruk dalam peti ais tu tatahan hokkay! hihi :)

thank you soooo much! *peluk*

will be missing you so badly :'(

nadya:tocei tocei. takpe. surely you'll be the next kan kan? heee :)

nurnuha said...

Salam syud.. Lama sgt3 tak jenguk blog.. Rindu pule.. Bru perAsan ur wedding posts!! Tahniah syud.. Doaku semoga hidup mendatang lebih bererti dengan sesorang di sisi utk bisa berkongsi rasa hidup dan mati..:D alahamdulillah n tahniah...

s.c.h.u.l.t said...

nuha: syukran. doakan kami :)