Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, February 3, 2011

Rindu Tak?

Rindu tak gadis di atas?

Rindu tak? Rindu tak? Kalau rindu nampak sangat TIPU sebab apalah yang ada pada gadis di atas selain jerawat serta parut. HAHA (ni apa motif penulisan sebenarnya neh?)

Pertama sekali; saya tak pernah sangka menjadi beg-holic adalah sumpah pyscho sekali. Macam ada satu perasaan berpusing-pusing dalam hati setiap kali lihat beg yang gorgeous. HAHA. Geram rasa nak makan-makan. Lagi-lagi bila dok ushar Coach Madison Satchel Bag. OK. Siapa pemurah boleh poskan. Dengan wide chest I terima. Hi hi hiiii.

Tapi

Jangan sangkalah saya gila nak beli beg mahal-mahal itu. Not to my standard pon. I think membeli beg berharga 3K adalah perbuatan gila. Beg je pon. Engkau nak bubuh apa dalam tu? Jongkong emas? Rumah? Kereta porsche? Heh. Memanglah tak muat.

Kedua sekali; Bye-bye D3100 and converter lense. Kedua-duanya sudah selamat terjual. Memang macam nak nangis melepaskan both of it. Tapi saya sedar, DSLR is out of my capability. Dahlah tak reti handle. Lepas tu takda masa nak belajar. Sobsobsobbb. Bye-Bye gaji pertama. Nanti saya ganti dengan compact camera sudah. HAHA

Ketiga sekali; sindrom penuaan. Sudah terjana di wajah. Selain jerawat, muka juga sudah kerepot! HAHAHAHA. Nasib baik still sweet without sugar. Kahkahkah. Dahlah. Macam tak boleh blah statement minah ni. Dia dah mabuk. Baik tidur.

Boi!

P/S:
Saya rindu Ucu. Rindu Eme. Rindu Sya. Rindu Iqa. Rindu Everyone! :)

4 comments:

Kucing Kertas said...

Rinduuuuuuu andaaa jugaaaaaa.
Sobs.

tu la. kan takde mase. pakai compact camera aje. ahaha..
btw, sindrom penuaan masih boleh diperbaiki. gunalah olay. *ye ye je.

:P

Anonymous said...

rindu secara banyak!

Al said...

ohh..slamat kembali

pendekatan blog yg br,gmbr bsr n xde shout box?
ade something kah?

s.c.h.u.l.t said...

eme: ahaha. tu ah. nak beli samsung pinky macam u tu je dah :D

olay? simplicity cannot? *konon2 nak wajah ayu like siti* haha

iqa: rindu berduyun-duyun! ;)

al: er..gambar besar memang saja. shoutbox sebab rasa menyemak. HAHA

lain-lain?

belum sempat mau upgrade. :D