Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, February 11, 2012

30 Hari Mencari.....

SUAMI!

Haha. Haruslah ezajerit. Eza tu siapa saya tak pasti, tapi eh abaikanlah. Semalam kami (iaitu keluarga tunang) ke Manhattan celebrate birthday adik-ipar-to-be. Err macam tak tepat pulak. Kami sebaya, lahir 1987 and her birthday is earlier than mine. Maka haruslah jadi kakak-ipar-to-be kan? HEHE

Nak juga muda di situ Syuhada. Fine.

Dalam kereta, kami borak-borak kosong. Of course topic preparation adalah topic yang hangat untuk diperkatakan. Takkan nak cerita pasal patient clinic? Urghh. Stresso eden. Tetiba abang cakap; 'Eh berapa hari lagi eh? 30 kan?'

Pastu masing-masing macam; 'Aah la. Dari hari ni cukup-cukup sebulan'. Pastu tetiba aku rasa macam berdebaran. Sengih macam kerang dalam samar-samar malam. Hahaha. OMG gediklah engkau Syud. OK tipu. Aku senyum je :)

Patutlah petang semalam waktu saya bersemangat nak ajak jogging datang-datang je nampak lori almari dah sampai. Sangatlah terharu tunang dah belikan almari besar-besar nak letak baju-baju saya. Yeaaaaaaaaaaaaaaaaay! Pasni boleh shopping baju banyak-banyak lagi! HAHAHAHA.

Dahlah almari tu warna off-white. Sangatlah suka! :)

Terima kasih tunang sebab melamar saya sebagai suri hati awak. Terima kasih sebab bawa saya ke dalam sebuah family yang sangat baik. Even miao garang tapi miao tetap comel sebab dia a part of your family.

Nasib baiklah semalam jog 3 round dekat Tasik Pandan. Taklah rasa bersalah sangat baham Fish & Chip dengan Seafood Platter. Hahahahaa.

Nanti time datang majlis saya, sila jangan tanya apsal aku sangat sihat.
Sekian, terima kasih :p

No comments: