Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, February 26, 2012

Tersangat Manis!

Bangun pagi-pagi terus laju-laju membuat macam-macam TAG. Ya Allah, aku sangat jatuh cinta sama hasil kerja sendiri. Eh maaf. Over narcisstic disini. Sila pangkah jika menyampah :p

Padahal tak adalah Truly Yours. Maksud saya. Not really truly mine. I love to use Microsoft Paint. Sumpah berciri old school. Orang dah guna AI, saya masih terkedek-kedek dengan paint. Tapi Aiman tak kisah. Yang penting, happy.

Over here (di atas ini)

Adalah label Doilies untuk WISHING TREE. Memandangkan My Other Half tidak buat-buat pon cop yang dijanjikan, maka saya mengambil inisiatif membina idea baru. Ceh tetibalah sangat aku ni. Haha

Nanti kami hanya perlu print-gunting-tampal pada Doilies.

SIAP!

:)

P/S:
Tetamu sekalian nanti, tersangat manis you ol's kalau tolong jot down sesuatu di atas Doilies dan gantungkan pada Wishing Tree kami. Thank you.

2 comments:

Cahaya Kekasih said...

so sweet! heheh....tag kami hanyalah logo official yg bercop kat sampul tu... [err...ck x pndai cop..mak ck yg cop semua..hahah]...



rasa mcm bukan buat majlis kawen pun ye jugak..macam buat promo bisnes >_<

s.c.h.u.l.t said...

mula-mula nak buat cop-cop gak CK. sekali cik abg sorang tu tak buat-buat pon copnya :p

hehe. takpe. as long as kita rasa satisfied :)