Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 24, 2011

Confession

Lewat kebelakangan ini. Terlalu banyak perkara menggembirakan berlaku. Untuk itu, syukur. :)

Dulu, waktu saya masih seorang pelajar. Saya kuat berangan. Aku boleh berangan sambil pasang headphone dan nyanyi-nyanyi sorang-sorang. Kadang-kadang tersengih-sengih mengalahkan sifat seekor kerang. Tapi kerang busuk. Aku lebih wangi. Harap maklum :P

Selain perkara yang menggembirakan. Lewat kebelakangan ini juga aku seperti agak mahal. HAHAHA.

Apakah?

Maksud mahal di sini secara tiba-tiba saham meningkat. Indeks komposit naik beranak-anak tangga. Actually tak berapa nak faham kenapa tetiba aku jadi manusia hot neh? Ish ish ish. Tapi, setakat mengayat dengan kata-kata pujian. Err maaf. Hati saya telah pon dicuri. Eceh.

Bukanlah dicuri secara selamat pon. Tiada kata-kata seindah bahasa mahupon ayat supernova. It's simple but I feel secure and safe.

Untuk itu, terimalah.

Sotong Goreng Tepung!
:))


P/S:
Entri berciri agak perasan. HAHA

2 comments:

fazilah said...

mmg entry perasan gila..hahaha..but i know dlm ht u tgh ada tmn mekar mewangi..tu yg xperasan tgh perasan kan kan kan..hahaha..

s.c.h.u.l.t said...

dalam hati ada playground :P