Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, April 21, 2011

Hi Hidup!

Our Sweet Picture :')

Bagaimanakah kehidupan? Bagaimanakah?

Baik. Murni. Indah. Allah beri semua yang baik-baik untuk saya. Alhamdulillah. Syukur :)

Saya rindu Amyzahrah. Saya rindu nak tatap muka dia kemudian dia peluk pinggang saya. Kami main seret-seret macam siput sedut dari dapur sampai ke hall. HAHA. Comel. Alamak, aku rindu gila si kecik tu! Sobs

Selain selingan tak sabar bertemu Sabtu. Saya juga nak cakap saya tak sabar nak jumpa esok. Sebab esok insyaAllah boleh jumpa Eme & Dueng. OMG. I miss my kakak & my abang itu sooo much.

In fact, I can't wait to see her baby bump! Ahaks. Pasti sudah bertambah cute. :D :D :D

Nanti bolehlah buat muka jakun sambil blinking blinking eyes pada Sugar Mummy itu. Hehehee. Eme, you're always be my darling. Love kamu mwah mwah.

Dah berbulan-bulan tak jumpa Eme. Last time jumpa Eme adalah pada satu malam yang tak berapa nak pendek. Haha. Pagi tu cepat-cepat kami buat potato pancake. Kemudian laju-laju Syuhada tinggalkan Eme sebab nak photoshoot jiran.

Haih. Padahal I never say goodbye macam tu tahu?

Selalunya saya angkutkan barang dia masuk kereta. Pujuk dia suruh balik. HAHA. Sebab beliau selalu kena Monday Sickness :P

Selain tu, saya still ingat I'm their littlest sister. Saya suka ikut diorang dating. Agagaga. Korang dah jadi husband & wife pon Syuhada still nak kacau. Lalala~

Can't wait! :)

2 comments:

eme said...

insyaallah.
semoga ade rezeki jumpe besok ye. huhu

s.c.h.u.l.t said...

thanks darl for our dinner together. love you! :)