Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, April 3, 2011

Sudah Tua

Memandangkan penatlah nak resize picture. Maka terimalah sekeping saja foto Ahmad Sha'n. Keping-kepingan lain, sila cari dalam facebook Zarena Zainul Abidin. HAHA. Siap nama penuh aku letak. Wakakaka.

Hari semalam berlalu lancar.

Masing-masing mengakui sudah jadi makcik & pakcik. Masing-masing dah cakap pasal nanti buat bachelor party sambil stay a night di KL. Ada juga yang siap cakap nak kahwin dengan budget 90K! Weh weeehhh. Ko nak kahwin dengan anak Naza ke? Kahkahkah. Gila betul.

Actually waktu perbualan gila tu berlangsung. Nak je saya laju-laju cakap; 'Baiklah bagi aku barang 10K buat belanja kahwin aku' Hahahaha. Ceh. Kira tu nak minta sumbang saran la. Eh bukan. Sumbang duit :p

Comel gila jalan-jalan beli pati Ikan Haruan. Beli baju baby. Beli nursing cover. Haih. Sudah tua rupanya kita-kita ni. *sambil pandang cermin*

Selain tua. Waktu tengok Sha'n, ada satu perasaan dalam hati cakap; 'Alahai comelnya baby. Comelnya comelnya'.

Pastu perasaan dalam hati bertukar menjadi perasaan, 'Eh camnelah agaknya muka anak sendiri eh?' :))

:p

P/S:
Sila abaikan. Ini entri membazir.

4 comments:

eme said...

comel! comel! huhu..
anak anda kena tgk bapaknye sape dulu baru leh agak muka.
kami bajet anak kami ade lesung pipit je sbb kami dua2 ade. haha..
:P

s.c.h.u.l.t said...

haha. itu saya pon dah boleh agak. :D

tak sabar mau tgk anak kamu. err. anak saya kena hold dulu. sbb until now diri sendiri pon tak tahu wajah bapanya macam mana :))

Unknown said...

hello syud..lame xdtg sini..hihi

s.c.h.u.l.t said...

hello lynn! :D :D :D

thanks jenguk. lama gak tak singgah blog lynn. kebusyan :)