Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, May 26, 2011

Cemburu


Ini bukan gambar actress Taiwan. Bukan bukan. Ini seseorang yang saya kenal. Rakan sekerja di Banting. Doesn't she looks gorgeous? Both of them look so perfect and meant to be for each other =)

Kadang-kadang bila tengok apa yang orang ada tapi kita tak ada, maka automatik engkau akan berasa cemburu secara meluap-luap. Contoh; tengok member ayah dia belikan handphone baru. Terus rasa dengki. Contoh lagi; tengok member dapat bunga, boyfie belanja itu dan ini, dengki dan dengki lagi. HAHAHA

Eh paling aku dengki sebenarnya bila orang dapat poem super romantic. Padahal bukannya kenyang pon makan poem. Kahkahkah.

Latest kecemburuan, saya rasa super-hearted pada blogger-blogger cun melecun yang di sponsor perkahwinannya oleh Bridal Couture. Baju mereka omaigoddddddd, sumpah cantik-cantik yang amat. Err...Syuhada takda orang nak sponsor ke? :))

Engkau nak sponsor apanya Syuhada?

Dahlah gelap dengan kulit super tanned. Pastu tak gorgeous. Body pon takda cutting ala super model. Sumpahlah takda orang nak.

Eh tapi kalau setakat nak jadi keding tu, rasanya boleh kot. Bulan ni tengah bercadang nak makan 'angin' for the whole month. Tadi dah menimbang diri. Errr. Turun 1kg lagi. T______T Zaman sekolah dulu kalau aku cakap nak makan meggi akan ada superhero pinjamkan duit secara senyap sebab risau aku kering. Kahkahkah.

Zaman sekarang?

Superhero cakap aku dah tua. Nama je dah kerja tapi duit sendiri tak pandai control. Padan muka engkau Syud! Sobsobsob.

Ala, bestnya zaman sekolah :'(

No comments: