Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, May 2, 2011

Thank You (II)

As much as you don't have to explain your 'nawaitu'. I'm convinced. Eceh. HAHA. Tapi nak susun nawaitu molek juga. Bolehlah nanti cerita dekat saya secara detail.

It's fast, but it feels right.

Errr...percayakah anda saya cakap begini? Percayakah? Sila percaya. Tapi taknak caya sudah. Ada aku kisah? :p

Eh saya actually lupa nak cakap thank you. So cakap dalam blog je ok kot? Kohkoh.

Thank you for Daim Cake, Meatball, Open Shrimp Apetah (?), Trip around IKEA (HAHAHA. Takdalah besar mana pon kita round). Thank you for meeting Ayah dan terkebil-kebil secara comel. :))

Thank you for Cool Blog. For carrying bakul groceries saya. Eh sorry tangan terkepit tadi. Tak sengaja sebab laju sangat nak bayar. Cis tak cakap sorry langsung aku ni.

Thank you for mendengar Syuhada merapu. You should get used to it sebab mulut Syuhada tak reti nak stop. OMG! Sesal tak anda dengan saya? :))

Lastly, thank you for coming by.

Eh by the way, saya serius tau? Family awak tak berkenan dengan saya memang saya ca-alif-but. Tapi marilah kita doa family awak berkenan dengan saya. Hehehe :D

P/S:
Saya rasa macam Mem besar hari ni. HAHAHAHA :)

No comments: