Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, May 27, 2011

Inconsolable

Macam tajuk lagu Backstreetboys. Macam itulah hati saya rasa saat ini. Errr.

COMPLICATED

Saya sumpah complicated. Ingin memiliki saya sebenarnya adalah perbuatan gila sebab saya tak rasa orang boleh sabar dengan kerenah saya. Kadang-kadang saya rasakan, saya ni gila agaknya. HAHA

Contoh; ini contoh jelah. Kalau engkau tetiba salah pilih ayat, automatik aku akan refuse untuk meneruskan perbualan call/sms. Heh. Ingat ada orang boleh sabar? Kalau orang tetiba tak sms aku balik tahu pulak marah.

See? Bi-polar syndrome. T_____________T

Entahlah.

I need time. To be alone. To treat hati yang tengah sakit macam apa je ni. Lebih banyak sms membawa kepada lebih banyak sakit hati. Er, tapi tak reti nak explain, camne tu?

Aku rasa devil tengah bermaharajalela dalam hati. Aku yang buat salah, orang lain pulak kena. Aku yang buat silap, yang aku nak terasa dengan others apa kes?

Aku yang...errr...wordless.

Saya ni sebenarnya tak faham apa yang saya nak. In fact, semakin banyak saya fikir semakin tak faham jadinya. HAHAHAHA. Jadi saya taknak fikir. Tak nak sms. Taknak semua benda. saya nak duduk diam-diam.

Actually kalau anda perasan, saya sebenarnya refuse untuk berbincang ataupun meluahkan. Gila punya teruk perangai. Tapikan, ada certain-certain benda aku penatlah nak bincang. Ada certain-certain benda ni sepatutnya orang belajar sendiri. Tak payahlah semua benda nak cakap.

Hmmm. Ada orang ke sanggup bertahan dengan perangai biol aku ni?

Entahlah.

Saya nak balik jumpa Kak Gla. Saya nak nangis puas-puas. Dari semalam saya try nak nangis sebab iPod saya hilang. Tapi saya takley nangis. Saya jadi bengkak hati adalah pastu mulalah saya hilang mood.

I'm moody and I don't think anyone can stand me.

2 comments:

Prinzessin said...

oo..sangat jiwa kacau..sampaikan wujudnya" saya" dan "aku; dalam posting kali ni.

Bersabarlah ye...

s.c.h.u.l.t said...

lya: seseorang. huhu. bertabah :)