Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, June 15, 2012

A Day Without You


....is like a year without rain.

I miss you dear. Sangat-sangat rindu. Rindu yang bila terjaga dari tidur dan tak nampak awak dekat sebelah terus rasa sebak. Err blame the hormonal changes inside me :D

Tapi saya tak nangis. Saya kuat sebab saya tahu awak tak ada untuk reason yang sungguh kukuh. Tidaklah diri ini terhegeh-hegeh, buat perangai kanak-kanak ribena pastu meroyan-royan takmo pergi kerja sebab nak ikut suami. Heee

Sekarang dah tahu dah perasaan waktu saya tinggalkan awak. Haha

Tadi makan Sushi. Time makan Salmon terus teringat awak suka sangat Salmon. Aloh cuwit tak bini awak neh? Hahahaha. I miss you dear and the moment....

....when you blink your eyes sebab staring lama sangat dekat lampu.

....when everyday saya nak pergi kerja, awak tunggu sampai saya hilang, lambai-lambai & sometimes saya buat flying kiss!

....when you pretending you're a crying baby. Pura-pura lap mata konon-konon nangis dekat Larkin! Haha

.....when everytime I said takmo for something, you will muncung your mulut. Ceh, tiru trademark. ;p

.....when you said you love me, embraced me tightly and kissed my cheek :)

Ala, rindu.

Dah sehari tak dapat kiss dekat pipi. Sikit lagi nak sawan sebab tak cukup dos. Pastu hari ni kerja tak dapat salam awak. Rasa incomplete. Pagi tadi jaga-jaga je memang saya sungguh-sungguh raba katil. Pastu rasa dekat sebelah saya tak ada orang :(

Now I wonder. Camne orang kahwin tapi hidup berjauhan eh?

Haih. Kronik bebeno Syud neh. Kalau dia pergi bergembira lupa pulak suami eh? Aik aik? Hahahaha


No comments: