Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, June 20, 2011

Crochet Hat & Baby Shoes

Ini benar-benar ADORABLEEEEEEEEEEEEEEEEE! Aku tak tipu!

*Gasping*

Mukadimah entri adalah ini; saya suka barang baby. In fact kesukaan ini telah terpupuk sejak masih di bangku sekolah. Cuma ketika masih di bangku saya tidak punya wang, malah tidak punya anak untuk diberikan semua ini. Aik? HAHA kidding.


Chocolate & Pink
Sangat delicious warnanya! :)

I can walk all day long di bahagian baju baby & kasut-kasut mereka yang adorable. In fact tahukah anda setelah saya membaca Shopaholic & Baby, saya tiba-tiba menjadi gila pram seperti Rebeca Bloomwood?

Paling comel pastilah headband. Malah rutin memberikan headband telah tersemat kemas di hati saya. Tapi kadang-kadang aku cukup kasihan dengan bayi-bayi yang menerima headband yang aku beli. Kepala tak cukup kuat lagi nak menahan tekanan dari getah tu. Tapi Syuhada kan degil, dia nak taruk juga dekat kepala baby tu :P


Kasut lagi dan lagi.
Bentuk petak adalah retro.
I love retro. Yiepe yiepe!

Satu ketika dahulu, saya masih ingat lagi permintaan gila saya. I can't recall. Adakah pada Eme? Atau adakah pada Kak Gla? Tapi yang saya ingat, saya cakap 'Saya kahwin takyah bagi pinggan mangkuk. Bagi pram satu. Takpon baby cot' Pastu dibalas dengan ucapan berciri pedas. 'By the time baby awak keluar, benda-benda tu dah reput dah' KAHKAHKAH

Crochet Hat
OMG saya suka!

Kalau saya ni comel ketika kecil-kecil dan berwang. Tentu saya sudah menyarungkan diri dengan hat ini dan berangan seperti anak caucasian. Errr masalahnya saya lebih hitam dari arang. HAHAHAHA maka mari kita lupakan.


OK.
Yang ini memang menggiurkan.
Kena beli DUA!

Aik?

Apsal dua Syud? Apsal?

Satu saya nak bagi baby Eme. Satu lagi nak simpan sendiri. Muahahaha. Whopsie! Tak surprise dah. Eh tapi nanti reput macam mana Syud?

Errrr. Akan aku preserve guna nitrogen gas. AGAGAGAGA

P/S:
Sekiranya Bonda tahu Syuhada melakukan online shopping. Sudah pasti anakandanya ini bakal diketuk-ketuk menggunakan senduk :P

No comments: