Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, June 1, 2011

Pencuri Hati

AMARAN: ENTRI BAKAL BERBAUR HOPELESSLY ROMANTIC. SILA AWAY JIKA RASA BELOG INI TAK COOL MACAM COOLBLOG. Aik?


'Wise men say only fools rush in
But I can't help falling in love with you'
:)

Dear Pencuri Hati,

Thank you sebab mencuri hati saya. Aik? Pertama kali aku rasa orang tulis entri cakap thank you kepada pencuri. Kahkahkah. Selalu orang curi secara paksa rela, tapi dalam kes saya tidak. Dalam kes saya, term pasrah-sepasrah-pasrahnya terjana di sini.

From a stranger, you've become someone in my life.

Saya tak pernah terfikir kita akan ada apa-apa. In fact, first time saya jumpa awak saya cuma cakap; 'Oooo. Dia ke?' Pastu sambung makan Yong Tau Fu sebab stranger. Apa kes nak lambai or say hi?

From a stranger, slowly you've occupied some spaces in my heart.

Saya tak pernah imagine kita akan sampai ke stage sekarang. Memandangkan awak sangat diam and most of the time I can't figure what is on your mind but the more I know you, the more I adore you. Eceh. Gelis. Sila belanja makan sedap-sedap nanti. Ahaks.

From a stranger, you've become the other significant part of me.

You made me cry. You made me mad. You made me smile. You made me laugh my heart out. Waktu saya buat awak so miserable, I'm out of my mind. Tapi bagus juga. At least awak tak terkejut. At least awak tahu yang saya ni takdalah so 'bubbly & cheerful' after all. :P

The most touching part adalah even after those hurdle. You're still here. And...errrr..your call hari ini buat saya smiling all day long. :))

Dear Stranger,
Thanks. For being here with me
:)

No comments: