Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Saturday, June 18, 2011

Perbuatan Malam Hari

Malam hari bila engkau menjadi terlalu aktif (bahana Nescafe) tiba-tiba dua entri terhasil dalam satu malam! HAHAHAHA.

Tadi seorang kenalan lama telah meng-komen foto lama saya. 10 months ago I guess? Ketika itu saya sangat sihat seperti beruang. Sekarang juga sihat. Cuma kalau boleh taknaklah se-'sihat' dulu.

Ketika menelek-nelek foto sendiri sambil perasan; 'Eh boleh tahan comel juga aku ni' (Kahkahkah statement mintak lempang). Saya terperasan beberapa foto yang ingin saya kongsi. Eceh sebenarnya nak tujukan buat seseorang. Hehehehe.

Ten months ago.

Saya tak pernah terfikir sepuluh bulan kemudiannya saya akan bertemu seseorang. Kemudian merancang untuk hidup dengan beliau pada tahun-tahun seterusnya.

#Foto 1
Dari kerana mata, yang memberikan kuasa, ohhh aku tergoda ah sudah shut up engkau Syuhada

#Foto 2
Kecomotan akibat tergolek di Broga pada pagi yang tak berapa indah

Saya emo dan emo itu tidak comel macam elmo. Tapi tiap-tiap kali saya emo, dia akan cuba cari jalan untuk cool me off. Which selalunya berakhir dengan saya cool down sendiri. Hehehee. Dah macam heater ke aircond engkau ni Syud. HAHA. Dan dia juga cuba cari jalan so that saya tak menangis. :)

The sweetest thing for me (no 1); either dia perasan ataupon tidak adalah 'He is learning to love things that I love' Contoh; bila saya suka Coolblog dia try juga even sebenarnya hari kami try tu Coolblog tu tak berapa nak cool. Aku pon tak tahu apsal haritu tak sedap. Pelik pelik.

Hari ni saya cakap saya suka bubur. Dia cakap nanti dia nak try makan bubur juga. HAHAHAHAHA. Padahal, you don't always have to love everything that I love. :)


#Foto 3
Finally, I know to whom I should give this picture :')

Dia penyabar. Sangat-sangat-sangat sabar. Tiga kali aku ulang bermakna he is Super Sabar. HAHA. Sampaikan saya rasa nak letak nama En. SABAR. Super Sabarman? Eh eh nak kena siku. :P

Berapa banyak kali saya mengadu itu dan ini. Saya ni bukannya best sangat pon. Saya kuat mengomel. Saya kuat mengadu. Saya kuat bercerita. In fact saya boleh jadi penglipur lara tanpa perlu disuruh. Ada sekali tu dia suruh saya jangan baca ayat-ayat dekat paper OK! HAHAHA cannot forget ok. Ya Allah super malu. Padahal nak bagi mukadimah je pon. Fine fine.

Errr. Kuat mengarut pon saya jugalah. Hahahahaa. Tapi saya pon tak faham apsal dia layan je. Dahlah asyik mengadu. Sampai satu tahap rasa dia dah macam kaunter aduan. Hahahaha. Tak puas hati sikit, mengadu.

Sweetest thing (no 2); pada satu ketika saya jatuh sakit. Eceh padahal demam je pon. Dia pesan suruh pakai tebal-tebal. Naik pelik pulak rasa. Adakah kami mahu main snow? :))

Tetttt! Snow celah mana dekat Malaysia Tanah Tumpahnya darahku ini? :P

Bila saya dah turun tangga dan dia menanti dalam hujan dengan payung. (Muzik Winter Sonata berkumandang. HAHA shut up Syud!). Saya bebel-bebel apsal kena pakai baju tebal, why oh why?

'Kan last time awak demam. Nanti awak demam lagi' Oh my, I'm touched! :)

Takkan tak terharu kot? Jangan sekarang je caring dah kahwin nanti tak caring. Siap ah aku bagi Buah Kuntau Jatuh. Haha. Fuh garang. Nak menyesal sekarang?

Takyah.

Definitely awak will say ayat default ni; 'Saya tak menyesal' :)

P/S:
I miss him. Entri secara tiba-tiba dibuat sebab saya rindu dia. Ang ang angau. :P

No comments: