Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 26, 2011

Drooling Time!

AMARAN: Entri kali ini akan dibantu dengan penggunaan gambar rajah yang kadang-kala agak narcisstic. Eh belog aku. Biasalah. Menjaja diri adalah perbuatan berciri personal. Muahahahaha.


Kita mulakan dengan yang ini. HAHA. Kan dah cakap, a camewhore memang begini. Namun begitu, lately aku takda berapa menggemari aktiviti bergambar dah. Kualiti-kualiti yang dihasilkan sememangnya berkadar langsung dengan wajah aku yang sedang cedera teruk :'(

Tapi gambar yang ni I like! Even pipi macam pelampung, aku takda kisah. HAHAHAA. Dah macam model cap Kapal Api dah. :))

Saya tidak menyangka. Trip ke Tanah Tinggi rupa-rupanya boleh kita samakan dengan trip ke oversea tanpa perlu menaiki Airasia mahupon Mas. HAHA. Yang di atas ini kami bergambar dengan a couple from Japan, and a 'couple' from Russia (I think).

Thanks Amelia Zulkiffli!
For being such a wonderful darling semasa keberadaan Syuhada di Selayang
:)

I owe you much
Muah muah muah!

Uncles & Aunties,
You guys rocks!!!

Dahlah comel. Pastu selamba yaya je nak amik gambar banyak-banyak. Paling tak boleh blah, ada seorang tu terlalu tertawan dengan aku sampaikan sanggup menyelit between me & Kak Gla. Hahahaha. Sorry Uncle, saya telah pon berpunya :P

Tengah jalan pon takda hal
Janji foto gediks :P

I love you three!
Mwah mwah mwah!

^___^

Errr..
Yang ini tak kenal siapa.
Tunang siapa pon lagilah aku tak kenal
HAHAHAHAA
:))

Foto ini paling comel!
Strawberry Dolly!

Munyee beli satu, then saya pon turut tertawan
Munyee beli lagi satu (for me)
Sampai Rose Valley, Amelia pon turut sama jatuh chenta.

Conclusion?

Munyee beli dua
Syuhada beli satu
Amelia beli satu
(Kami memang kanak-kanak tadika) :P

HAHAHAHA

Ole-Ole dari Jepun!
Biskut Beras dan Lemon Candy

Puaslah auntie tu berasa pelik kenapakah kanak-kanak ini tidak balik-balik. Rupa-rupanya tengah teruja nak amek gambar. Hehe

Seterusnya, mari kita merembeskan saliva. HAHAHAHAHAA. I like! :P

Strawberries Waffle
*Drooling*

Strawberries Fondue
*Double-Drooling*

No comments: