Tuesday, November 22, 2011

Kisah Terbaru

...dalam kehidupan saya yang ingin dikongsikan buat yang jauh di mata tapi dekat di hati =)

I love this picture! Mucho!

Sebenarnya saya malu-malu ayam saat kawan-kawan suruh kami bergambar together duduk bersanding. Ececewah. Malu tapi mahu.

Terbaru dalam kehidupan adalah membebel tak henti-henti dan konon-konon risau pasal tak ready. Preparation tak siap apa lagi. Pastu dah buas eh puas membebel terus senyap. HAHAAHAHAHA. Entah hapehape punya perangai.

Maka seterusnya saya ingin membebel tak ada hujung pangkal. Sila takyah baca sebab otak aku tengah ting tong.

Tadi saya beli groceries. Ambil secara berdikit-dikit memandangkan poket sumpah mengalami kemerosotan pitih.

Sekali time bayar...

Cashier: "RM80.15 semua sekali"
Saya : *pasrah tak cakap apa-apa terus hulur duit* Hahahaha

Ya Allah mahalnya barang zaman sekarang! Mahalnya mahalnya! Ni baru beli sikit je barang ikut anak tekak. Kalau ikut anak-anak? OMG! (Bakal) suami, sila sediakan wang saku secukupnya :p

Weekend lalu telah cuba fitting kali pertama. Sekarang sedang berada dalam delima. Eh silap, dilema. Satu, baju putih tu macam biasa-biasa je sungguhpon waktu saya keluar ada makcik dan pakcik cakap; 'Cantiknyaaaa'. Lalu aku perasan tak sudah-sudah. Haha

Makcik, please explain. Baju cantik ke orangnya? Saya confuse :p

Dua, tudung dia tak cun. Dahlah tak cun. Pastu aku rasa sexy. Takmo takmo. Eventhough kahwin tu sekali seumur hidup tapi tak mahulah buat dosa kering. Selama hidup engkau pakai tudung tutup dada. Time kahwin tiba-tiba terpaksa mendada. Hish. Simpang malaikat 44!

I want tudung bawal. Titik. Takpun tudung Ariani yang gorgeous banyak batu ke. Hehehe. Pastu sumpah aku tak tahu nak pakai bila dah. Saya ni tak reti bergaya orangnya. Balik-balik tudung bawal plain je dok sarung 24 jam.

Tiga, bila tengok orang lain pakai colour lain rasa terliur macam tengok Classified Chicken Pizza. Hahahaha. Tapi, putih tu suci. Dalam gambar pon nampak menarik apa. Errr mak confuse noks!

OK. Tamat cerita main kahwin-kahwin.

Cerita seterusnya akan disambung bila saya punya masa dan takda kerja nak merepek. Nak pergi basuh baju. Bye bye!

2 comments:

ainnia said...

merujuk gamba : eh?sape pengantinnye ni?hahaha :P

syud, barang sekarang memang mhl la. nampak sikit, harga...speechless....

s.c.h.u.l.t said...

ainia: hehehe. b2b :p *gediks sekali*

kan? nak beli pon teragak-agak. tapi tak beli tak tahu nak makan apa kat rumah. wuwuwu. cry me a river T_____T