Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 13, 2011

Thank You Love!

Dear Love,

Thank you. Tanpa awak, siapalah yang akan bawa family saya pergi Orchid Festival dekat Singapore. Tanpa awak, siapalah nak tolong payungkan saya bawah hujan lebat yang turun mencurah-curah bagai ke ladang gandum. Aik? Macam kenal motto ini Syud. Plagiat Cococrunch. HAHA. Mintak sorry :p

Tanpa awak, siapalah yang nak dengar saya membebel macam burung belatuk tak reti shut up. Tanpa awak, siapalah nak hantar dan ambil saya ke Larkin dan Senai tiap-tiap kali saya bercita-cita nak pulang ke rumah Bonda.

Tanpa awak, siapalah yang nak manjakan saya macam awak manjakan saya. :)

Dan tanpa awak, ada banyak lagi benda yang tak dapat saya nak tuliskan dah sebab list dia panjang sangat. It goes on and on and on dear.

I'm lucky to have you in my life. From the moment I know you, I knew I did the right thing. From our first date, I had prayed to Allah may this be the last. May you be The Right one.

Dan saya percaya, penantian saya sebelum ini tak sia-sia. Saya percaya. Keputusan saya memilih awak out of others adalah tepat. Err. Ini bukan atas pengaruh kecintaan yang meluap-luap ke apa. Bukan.

Kata orang, gemuk itu tandanya bahagia. Hahahaha. Pastu yang aku ni tertekan dengan tekanan perasaan melampau apahal? Errr adalah halnya! Nak kahwin mana boleh gemuk. Nanti baju tak muat. Tak pasal-pasal kena tempah baju. Hu takmo takmo.

Distance makes the heart grows fonder.

Saya harap hati kita akan selalu dekat, even saya refuse to have any outing with you. Not anymore. Ini bertujuan untuk menjaga kemaslahatan perut yang sudah sedia kembang. Hahahaha. Ya Allah, sumpahlah gemuk. Tak tipu. Baju seluar semua ketat. In fact, tadi kami beli baju I Love SG. Konon-konon bolehlah berpoyo-poyoan macam sweet pakai baju sama together.

Sekali.....

TAK MUAT!

Hahahahaha. Gelak dalam tangisan dibuatnya. Pastu salahkan awak sebab asyik induce saya makan. Padahal it was all my fault. Tak exercise pastu asyik sumbat mulut dengan dinner. Huhu. Takpa takpa. Usaha escalator kejayaan! Mari diet sama-sama :p

Kalau awak tanya, (err which awak tak tanya pon). Kenapa saya bother cerita benda-benda lepas dekat awak?

Sebab, saya nak awak tahu even sebelum ni hati saya tergelincir pada orang lain (eh tersangkut sekejap haha) tapi saya pilih awak. Even hati saya dulu pernah sakit nak mati dan buat saya rasa jadi macam kerek, tapi saya pilih awak. Even kalau saya tiba-tiba terpaksa buat pilihan lagi pun, saya rasa saya akan tetap pilih awak.

Sebab?

Waktu pertama kali kita keluar, saya rasa Allah permudahkan hati saya untuk say yes. Eh dating tu tak betul tapi setakat tengok binatang dekat Zoo, I don't think that is wrong. Waktu pertama kali kita keluar, balik-balik je saya terus berdoa semoga awak be the last one.

Malah, banyak kali kita (saya cari) gaduh pon awak tetap sabar. Awak cakap saya emo sikit je padahal saya rasa saya Super Elmosi! :D

Kalau Super Saiya takpa ah. Rasa gak hebat boleh bercantum dan buat Kamehameha. Eh Son Goku sila blah. Tetiba cerita Dragon Ball pulak dah. Hehe

Awak, thank you. Saya rasa nak cakap thank you banyak-banyak. Biar sampai lidah tergeliat pon tak kisah. Tetap juga nak cakap thank you. Tetap juga nak cakap I love you. Er tak kisahlah kalau orang cakap blog aku dah macam luahan perasaan. Tak kisah langsung.

Sebab? (eh berapa banyak kali sebab daaa)

Haha. Eh blog aku. Sukahatilah. Sebab tunang aku sangat baik. Dia tak pernah bising aku gemuk or muka bermasalah. Balik-balik aku juga bebel tak habis-habis. Kadang-kala terasa nak sumbat mulut sendiri supaya diam. Hahaha. Tapi gagal.

Tunang saya sangat baik sampaikan saya asyik nak nangis terharu. Er tapi time emo tak ingat dah semua tu. Ingat nak mengamuk je. Hu hu hu. My bad.

I love you for everything that you had brought into my life. I love you for listening to all my ramblings. I love you for your care and all. I love you for who you are, and what I am when I am with you :)

Sebab?

Eh sebab I love him la! Ada faham? Tak nak love jejaka lain dah. Nak love dia, dia dan hanya dia.


Mohd Imran Mohd Noor,
I love you so much!
I love you bakal suami!

Only Allah knows how much I love you.
Only Allah knows how much I'm grateful for having you in my life.
Only Allah knows that I can't wait to be your wife


:)

P/S:
Ini entri mengada-ngada. Masa akan berlalu pantas dan saya berharap masa akan berlari laju-laju. Supaya hubungan kami akan halal dan saya boleh berhenti mengada-ngada dalam entri. Hee

No comments: