Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, November 25, 2012

Ini Weekend Saya!


Hai Readers!

Esok kita kembali berkerja. Sudahkah anda set-up mood supaya Isnin anda tidak membiru? Saya sudah! Sebab tadi aku pergi Farmasi maka dah rasa seolah-olah pergi kerja! Cuma....not like always. Tadi pakai cardigan hitam, seluar track and selipar buruk je :p

So. How was your weekend?

Mine? Excellante! *sila baca nada Dora*

Walaupon pada Jumaat yang lalu telah mengalami sedikit Syndrome Down akibat dicuci secara mental dengan senior. Tapi memang aku yang minta dicuci. Hehe. Maka saya tak kisah. Her advice telah saya digest bulat-bulat. Lalu hati berkobar-kobar seperti obor-obor pada temasya Sukan Olimpik (?).

Errr kejap. Obor-obor ke obor je?

Saya nak cerita weekend saya. Kita mulakan dengan beberapa gambar rajah.


#Rajah 1 - SAHIBBA!


Selain bermain secara jitu SAHIBBA dan diselang-selikan dengan UNO, weekend saya memang tersangaaaaaaaaaat produktif! Main-main pastu gelakkan orang. Bila kalah sendiri rasa sad. Pastu kena pergi bancuh Milo Ais. Haha. Tapi, tak kisah. Winner always lose first :p

Dalam #Rajah 1, anda dapat lihat perkataan BUSY pada bahagian bucu kanan. Itulah perkataan paling hebat pernah saya buat!

Can you believe it?

Dengan perkataan BUSY saja saya berjaya menggondol mata 108 in one shot! :D *sengih*

Oleh kerana terlalu khusyuk main je 24 jam, maka aktiviti kononnya nak kemas Farmasi tertunda. HEHEHEEEEE

#Rajah 2 - MENGEMAS FARMASI!


Percaya mahupon tidak, sebenarnya walaupun Saturday agak pemalas Ya Rabbi. Hubs dan saya dah ke Tesco membeli 5 Tier-Rack! Sebab murah jadi tak fikir panjang. Main rembat je suka-suka hati. RM9.90 je. Plus, memang nak beli 3 pon sebenarnya. Nak buat base. Seperti dalam Rajah #2

I'm so lucky!

Sebab berkahwin dengan handyman. Maka Hubs is the one who dissemble build-in cabinet dekat dengan singki. Lepas dah dissemble, kami sama-sama susun Tray Kuning tu. Tier-Rack kami buat base dekat Tray Biru. :)

Sayaaaaaaaaaaaaang Imran!! *kiss*



#Rajah 3 - BERMAIN COGO!

Sebenarnya kan...siapa yang cuti sekolah? Miera ke aku? :))

Tadi pergi Tesco (again) sebab kononnya nak beli white board, penyangkut dan stationaries. Tapi cancel. Sebab semua benda yang aku nak semuanya pricey! Macam mengarut je white board comel siap tali RM18.90! T______________T

Pastu tetiba ternampak COGO.

OMG! Apsal comel neh? Serta merta terkenangkan Polly Pocket waktu kanak-kanak pastu teringat LEGO yang sumpah mahal dekat Legoland. Check harga. RM9.90 sekotak! Tak fikir sesaat terus sambar dua kotak!

Sebab ada Princess & Ninja je. Cuba kalau ada yang lain-lain?

Mahu aku rembat semua. Hahahaha. Saya cakap dekat Hubs "Brand China kot. COGO?" Sebab murah, nak kata pasang tu senang sangat tidaklah. Cuma comel! Suka! Suka!

Hubs tengok packaging dia. Oh, company London punya. OK OK. Ada brand. :P





P/S:
Dah habis update. Mari kita gosok baju!

No comments: