Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Monday, November 19, 2012

Narcisstic: Tapi Tidak Ujub





First time make up mata ala Cleopatra. Tapi aku rasa macam kartun. Bila upload facebook SAH! Orang lain pon cakap kartun! T___________________T

The truth is; I don't know how to make up. HAHAHAHA.

Tak reti. Sekali sekala nak melawa rasa sangat comot. Nasib baiklah Allah kurniakan aset pipi yang seperti apam dan berlekuk. Alhamdulillah. Ikutkan itu kecacatan otot zygomaticus tapi kecacatan itulah yang orang dok mintak.

I tried to do the eyes part guna eye liner jenis pensel tapi cepat comot. Guna liquid ni OK! Comot sebab aku yang tak reti menggaris. Sudahnya mata nampak macam lebam! Hohohoho.

Just nice. Hubs suka. Dia cakap nampak macam bulu mata panjang. Tapi memang kartun pon muka saya. Lagi-lagi kalau senyum cover gigi. Nampak sangat macam.......(err sila isi sendiri)



Gambar kedua ni apahal Syud?

Hehe. Aku nak show off tudung baru. Cantik kan? RM5 jek. I loike! :))

Dah. Nak mandi. Babai!


P/S:
Hubs, sorrylah dapat isteri tak pandai bergaya. Janji adorable (kononnya). Pastu suami sibuk drive yang si isteri sibuk melayan kamera. Camwhoring sorang-sorang. *nampak sangat aku takda kerja* Kesian

No comments: