Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, November 1, 2012

Update Pantas


Ada orang cakap saya dah lama tak update blog. Err alamak! Blog den banyak readers kah? Haha. Orait. Memandangkan tak larat nak mengukur bandar JB bersama ipar duai sekalian malam ni, maka bolehlah update blog sambil tunggu Hubs scan kerja sikit.

Entri malam ini kita mulakan dengan sekeping printscreen yang comel :)


Comel kan kan?

Siapa cakap tak meh sini aku lesing laju-laju. HOHO. Perbuatan si kecik ni kadang-kala di luar jangkaan. Oh ye ke. Amy tak jeles OK. HAHAHAHAAA. Obvious okek amy. Too obvious :P

I'm sorry.

Saya superbusy lately. Lagipon takda mood nak bercerita hal-hal kehidupan. Entah. Sangat penat lepas dah aktif gym. Balik rumah laju-laju mandi, solat, tolong masak kalau takpon tolong hidang apa yang patut. Pastu lelap di alam mimpi.

Eh Syud. Takkan hidup kau makan tidur makan tidur je?

No no no. Hidup saya superbusy sebab menerima kedatangan ipar duai baru. I'm not the latest menantu anymore. Hehe. Mak dah menerima seorang lagi menantu. Menjadikan menantu perempuan in the family tiga orang kesemuanya (setakat kini).



Harap-harap tuan punya gambar tak marah gambar diorang kena upload :D

What can I say about my adik ipar & his wife?

Diorang kahwin cara Islam. Bukan cara Melayu :)

They are so sweeeeeeeeeeeet! Comel dan manis. Macam gula-gula kapas. Pastu aku pon gedik minta Hubs sweet sekali. And luckily, malam tu Hubs terus buat apa yang saya suruh. Dia letak tangan atas dahi saya, baca doa dan cium slowly . Ouch! I'm so terharu. Thanks Hubs :')

Err kenapa saya cakap cara Islam?

Mereka kahwin mengikut saranan Islam. Bertaaruf. Pertunangan yang singkat. Then mengikut everything macam syahirul.com cakap *sila klik link kalau nak baca*. Paling terharu adalah perbuatan makan sepinggan. Terus terkenang zaman sekolah makan sedulang. Hahaha

Bila adik ipar cakap dekat Hubs suruh makan macam tu juga baru kurus, saya terus laju-laju jawab;
"Tak puaslah Im makan nanti" Hehe.

Actually dulu-dulu memang nak makan macam tu dengan Hubs. But I'm so segan OK. Sekarang ni baru kurang segan sikit nak panggil dia Sayang in public. Heee

Ohya. Berbalik kepada printscreen di atas. Saya nak bawa Amyzahrah ukur Bandar Hello Kitty! Since Ibu akan ke UAE, maka takda babysitter nak jaga si amoi tu. Dan adik ipar sorang tu pon cuti sekolah, maka afdallah kita letak dua-dua orang budak perempuan tu sekali.

Hubs cakap nanti dia jadi photographer jelah cukup. Saya cakap jomlah buat biskut Hello Kitty! Susah kot nak buat. Kena pergi Korea macam Fatin Liyana. Harharhar.

Anyway, sebab kenapa tak pergi LEGOLAND adalah sebab takut si amoi tu melembik-lembik. Oh, I can't imagine that budak kecik throwing tantrums di khalayak ramai. Nanti drop my water face aja!

OK.

Dah update. Nak sambung buat kerja. Tata! 


P/S:
Kami suami-isteri sedang berganding bahu menguruskan badan. Harap mendapat sokongan semua. Arigatou Gonzaimas!


No comments: