Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Tuesday, July 12, 2011

Nickles And Dimes

Credit:
James Patterson
(My favourite author)


Saya tak tahu kenapa, tapi bila saya belek-belek balik SMS lama-lama yang tak adalah lama sangat pon. Hati saya tercuit. Ecececeh. Hati saya macam ada rasa terharu-haru.

Kenapa Syud?

Hmmm. Sebab; B.H saya bukanlah romantik orangnya. Balik-balik aku juga yang mengayat 24hours. HAHA. Lepas tu aku jugalah yang merepek all the time sampaikan bila dia balas merepek terasa keanehan. Dan ketidakfahaman secara tiba-tiba muncul! :))

Akan tetapi;

SMS-SMS lama bukti betapa ridiculousnya aku dan betapa sabarnya beliau. Saya..demanding. Yang ini aku tak tipu OK. Pastu saya ni kan kuat meng-elmosi. Bila bulan mengambang maka aku bakal bertukar menjadi warewolf! HAHAHAHAA

Err. Setakat usia pertunangan yang baru 10 hari ni. Alhamdulillah. Syuhada masih lagi tidak menunjukkan simptom-simptom harimau belang. AGAGAGA. Engkau ni kejap warewolf kejap harimau. Mana satu ni Syud?

Eh tak kisahlah. Janji jangan haiwan mughallazah sudeyyhhhhh :P

Secara lojiknya, seorang perempuan mahukan lelaki kacak bergaya. Stylo. Pandai mengayat dan sebagainya yang boleh anda lihat pada Seth Tan. Balik balik Seth Tan hahahaku bosan.

But, based on my experience. Apalah gunanya mulut manis tapi dalam hati banyak compartment? Apalah gunanya kacak bergaya tapi perangai macam sampah? Sampah di sini bermaksud punya bau yang kurang enak untuk anda hidu. HAHA

Ada ke sampah wangi? T_______T

It's ok B.H aku tak romantik. Tak pandai mengayat. Syuhada kan romantik dan suka mengayat. Muahahahaa *masuk bakul angkat sendiri*

Janji;
Hati dia hanya untuk Syuhada :)




P/S:
Penting OK hati seseorang hanya untuk seseorang. Hati banyak-banyak lubang ni aku tak berapa nak faham sangat macam mana boleh wujud. Mungkin hati itu macam badan Sponge Bob kot. HAHA

P/S/S:
It's OK si dia saya tak pandai mengayat sekarang. Nanti dah kahwin dia boleh bagi ayat-ayat cinta banyak-banyaaaaak! :))

2 comments:

nurnuha said...

:) nice quote. yeah.kata-kata manis menghiris kalbu.ayat-ayat manis tu penting juge skali skali, tapi mengayat lebih tak serupa kata hati tu kira melampau.haish.mintaklah dijauhkan.

s.c.h.u.l.t said...

nuha: haha. biar manis hati, jangan manis mulut ;)