Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 20, 2011

Ini Quick Rant

Seseorang tanya saya; 'Engkau nak hadiah apa Syud?.' Maka dengan sungguh tak malu dan laju-laju saya ulang banyak-banyak kali;

'Aku nak tuntut hadiah 2 tahun lepas! Butterfly bracelet!' :D :D :D

Mungkin,
Macam di bawah? HAHAHAHA
Fuuuuuh. Gerek. Sangat menawan dan Tiffany Co looks alike. Ececeh. Padahal actually aku tak tahu ni bracelet company mana. Main google je. HAHA. Tak caya cubalah google. :p

I love butterflies!

Semua orang yang rapat tahu itu. Kalau nampak benda bermotif butterfly, mata saya bling bling tak nak pandang lain. Few years ago, saya nampak table lamp bentuk butterfly. Tapi harga OMG. $170 for a lamp? Ceh ceh.

So Syuhada, apakah feelingnya berusia 24?

Err. Kosong. Takda apa-apa rasa. HAHA. Selain tak berperasaan. Saya juga tak berapa kisah. Huhuuu. Ibu actually dah merunsingkan saya lewat kebelakangan ni soal jodoh. Tapi saya selalu buat bodoh dan lalala terus blah.

Bukankah jodoh itu di tangan Allah?

Tapi manusia kena berusaha. Hoho. Default counterback statement dari Ibu. Kohkoh. Sincerely from my heart, bukan saya tak ada usaha, tapi saya tak rasa it is the time. Not yet.

Lagipon, hidup sendiri sudah cukup merunsingkan. Hari-hari menempuh alam kerja di hospital yang tak dapat dinyatakan dengan perasaan super lonely. Housemanship sangat meletihkan. Bila balik anda langsung takda perasaan lain kecuali nak tidur. HAHA

So, saya rasa bukan sekarang. Mungkin tahun depan. Waktu saya dah berusia 25. Dah habis houseman dan settle down di satu tempat yang full of love. Ececeh.

Tempat sekarang Syud?

Lack of love. Bosan. Sangat serius. Rasa nak cepat-cepat balik kerja sebab kerja tak seronok.

Soal jodoh?

Nantilah. Lagipun kalau ada yang datang, saya tak nak bercinta. I'm too old to be a kiddo. Bercinta tu penat. Kalau ada yang datang,sila masuk meminang je. Kita bercinta after kahwin.

OK?

P/S:
Thank you untuk semua birthday wishes. I love you all, dengan amat banyak :)

No comments: