Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, March 27, 2011

Little Schumacer


Gambar takda kena mengena dengan cerita. Tapi ada kena mengena dengan tuan empunya cerita. Aik? HAHA. Eh salahkah statement saya? ;P

Semalam selamat menghantar Nina dengan kereta BLM berkuasa F1. Saya sendiri rasa aneh macam mana kereta yang macam kereta kuda tetiba bertukar jadi kereta racer! HAHAHA. Engkau bayangkan jela, drive dari MidValley to LCCT in less than 30mins.

Hebat tak? Hebat tak?*Fuh mendabik dada sungguh*

Hebat sampai rasa kalau orang lain tahu sumpah kena pelangkung. Nina dengan member pon dah siap mengucap. Siap keluarkan kata-kata hikmah;

'Babe, aku baru 24 hari ni.' HAHAHA

Comel gila statement tu.

Selain berjaya hantar Nina daripada tak kena tinggal flight. Saya juga menerima pelukan kasih sayang dari Amyzahrah. Hehe. Balik juga pada hari minggu. Syukur.

Dapat golek-golek together. Dia sapu minyak dekat rambut saya, I did the same to her. Then kami tertidur sambil kejap-kejap terbangun tengok cerekarama Khalifah.

Eh sudahlah. Tetiba perut berasa super lapar lepas diorang semua panggil breakfast McD. HAHA.

Ciao!

P/S:
Nina, Happy Belated Birthday. Hadiah nanti aku pos ;)

No comments: