Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, March 4, 2011

Dunia Baru

TADAAA!
Wajah jelita hasil make up Mak Su. :')

Foto konvo yang lain? Err. Belum habis proses. Kami masih menggunakan filem yang perlu di cuci-cuci. Sila percaya :P

Nantilah. Blog dah macam tempat simpan gambar pulak dah. Upload dekat Facebook sudah. Rimas aku nak tayang semua kawasan.Nak tengok pergi sana. Sana sana. Sini takda gambar konvo.

Tapi sebenarnya...sana pon takda juga. HAHAHAHA

Hari ni takda mood nak cerita konvo. Itu event yang sudah berlalu. Esok nak return jubah & ambil gambar family. OMGGGGG tak sabarnya hatiiiiiii.

Nak cerita pasal pekerjaan. Seminggu ni sumpah super penat. Hari-hari tergolek atas toto menjelang pukul 9. Kalau ber-sms dengan orang pon, saya akan mamai-mamai ayam. Sekejap balas sms, sekejap terlembik-lembik. Endingnya, selalu by 11 saya dah takkan reply dah. HAHA

Kerja adalah penat. Hari-hari berdiri. Sampaikan rasa kaki dah ada urat dawai! Wakakaka. Padahal pantang ada peluang, mesti cari akal nak duduk sekejap sekejap. Tapi even penat, saya berjaya mencari kawan dalam sorang dua. Heeheee

In fact, yang seorang telah mengajak saya jadi member ronggeng. Dalam erti kata lain, kalau rasa tetiba nak release stress, ajaklah dia cuci mata dekat The Curve. HAHA. Kami sama-sama lonely di dunia yang baru itu. Ahaks.Ayat gelis.

Tapi

Bekerja di tempat baru merupakan cabaran. Hari-hari rasa tercabar. Sampai rasa nak makan berpinggan-pinggan. Hari-hari tercabar dengan jem sampai rasa nak beli basikal. Aik aik? Apa nih?

Out of topic; nanti nak cari basikal. Comelnya kayuh basikal pergi hospital. Comelnya. :))

P/S:
Yayang Atiqah, thank you for the convo's gift. Nanti kita pakai sama-sama :')

No comments: