Monday, March 21, 2011

Kadang-Kadang

Kadang-kadang saya rasa sangat ramai orang sayangkan saya, tapi kadang-kadang saya tertanya-tanya, kenapa orang yang dulunya sayang saya

: Dah tak sayang dekat saya? :'(

When heart hates, whatever I did will be hated.

Ucu, I feel the same feeling that you had felt previously. But I won't cry. I'm a tough cookie. Go Syuhada Go!

Saya biskut yang keras! :))

3 comments:

cik unggu said...

akak,nape biskut yang keras?bukan ke biskut kalo celup air jadi lembik jugak..

akak jadi keras cam batu la ea..=)

Al said...

mereka datang dan pergi
biaselah tu,ade sje hlangan utk kekal

apepon,life must go on!caiyok

p/s:biskut keras?ade ke..erk

s.c.h.u.l.t said...

cik unggu: biskut keras = translate into english; Tough Cookie.

aaa. ni actually nak bagitahu dalam keras ada kelembutan dan keayuan :))

*mereng pulak dah malam2 ni*

keras macam batu agak hard, nanti takda orang boleh lembutkan dah ;)

al: *ting3* [icon ym] chaiyyok!!! ;)

thanks. ada je. tak caya pergi google :p