Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, December 2, 2011

Dear Blog

Aku tidak tahu apakah engkau merindui aku namun begitu I miss you. Dengan amat dalam. Yours Truly, Syud.

OK tamat. Seterusnya mahu terus kepada isi entri iaitu sindrom merindui tempat main conteng-conteng. Saya capek bangat hoccay. Telah 4 hari meninggalkan tempat kerja. 4 hari suffer jadi kanak-kanak tak cukup akal. Kena torture panjat tangga 7 tingkat setiap hari. Slim? Harapanlah.

Tahukah anda saya telah 5 hari selamat menjadi Mak Ngah? Ini yang official punya, InsyaAllah (amin amin)

Kami telah menerima kehadiran Baby Deja pada hari Selasa lalu. Baby Deja sungguh comel malah mempunyai lesung pipit bila beliau menguap kecil. Her name, Khadeja Binti Khairul :)

Waktu kami sampai Baby Deja kelihatan amat penat. Mungkin akibat bertarung ketika hendak keluar dengan tidak sabar-sabar mahu menjenguk dunia. She was born one month earlier. Namun begitu, healthy dan membesar bagaikan juara. Seberat 2.98kg. Hehe. Muka bulat comel.

Kan dah kata. Bulat comel. Dalam towel seperti Thumbelina. Alololo. Rasa nak smooching smooching je tapi seganlah nak buat. Haha. Terpaksa bertahan melihat bayi comel.

Kenapakah measuring cup asyik berada pada mulut beliau Syud? Sebab beliau sangat haus tapi tak reti nak breastfeeding. Lalu kami semua rasa kasihan dan memberikan air zam-zam. Sumpah dia minum laju-laju macam tak pernah minum. Err. Eh memang tak pernah pun kan sebenarnya? :D

Yam Pui!
Tidur! Zzzz zzzz zzzz
Sepanjang induksi saya tak puas tatap muka dia. Pastu asyik belek-belek gambar dia dalam iPhone. Lalu Ida cakap sabar-sabar nanti ko adalah baby sendiri. Hahaha. Apakah statement itu?

Seterusnya, saya akan menceritakan pengembaraan saya ke Johore Premium Outlet. Hasil tangkapan dapat anda saksikan di bawah ini :p

Gorgeous!

Sebab gorgeous aku rasa excited nak sharing-sharing. Hehe. Tak pasal-pasal telah membuat pembelian secara pukal. Both of us! Tapi tak apa. Since they are for our hantaran. Maka dah ada excuse. He he he *gelak slow slow*

OK sekian.Tamatlah cerita kita untuk malam ini.

I have to go to Lala Land sambil makan Lala (yucks! haku tak suka Lala). Ciao shin ciao! Zzzzz zzz krohhh krooohhhh

2 comments:

Nadiah said...

anak maksu ke ni adah?

s.c.h.u.l.t said...

eh taklah. maksu belum bersalin. anak kak ipar imran. kalau maksu dapat baby, adah still kak ngah. bukan makngah :)