Thursday, December 15, 2011

Mimpi Manis-Manis

Fazilah Ahmad kata;
' when she emo..rasa nk pulas2 hidung dia..
when she childish..terasa spt sgt disayangi olehnya..
when talk a lot..jgn hrplah nk tdo awal...hahhahaa...
but when she not around...i miss her so much....'

I miss you too. Mucho mucho! Lagi-lagi lepas baca komen yang keterlaluan manisnya :)

Hi Pembaca! (Kalau ada).

Maaflah saya very the busy. Sekalipon tidak busy. Internet lewat kebelakangan ini amat mendukacitakan. Selain mendukacitakan, saya memang sibuk yang tidak tipu. Sungguhpon actually hari ni tadi berangan mengupload gambar barang setangkai dua, tapi aku penat. Sorrylah. Lain kali tempek foto :p

OK. Sudah kau Syuhada cakap berbelit-belit. Straight forward please!

Pertama sekali, terima kasih tidak terhingga kepada Encik Tunang kerana telah membelikan durian sebanyak satu bekas di Jusco. Pastu kami bantai makan sampai kereta berbau-bauan dengan haruman durian. HAHAHAA. Impulsive act. Tetiba je beli durian padahal patutnya beli riben. Ini semua salah SSF!

Ada ke patut tutup pukul 8 malam?

Tak patut tak patut.

Kedua, hati saya sedang dilanda kerunsingan. Lalu mulut tak habis-habis membebel itu dan ini dan menyerabutkan hati sang Teruna. Kasihan beliau. Kenapalah beliau mendapat saya yang tak sudah-sudah menserabutkan hati dan perasaan? Aiyo!

Tak mudah rupanya nak kahwin ni. Serius tak mudah. Masing-masing sedang cuba adapt diri kepada pelbagai situasi yang tidak diduga. Lagi-lagi bila dapat a predictor macam aku ni. Suka sangat predict itu dan ini. Dah siap bagi projection what-will-happen-in-future. :))

Kelakar kan?

Tak. Sumpah tak kelakar. Aku sedang berfikir secara serius lagikan waras. Saya merasakan isu-isu yang saya bawa agak berat. Sampai terdiam-diam En. Tunang. We are trying our best to make the best decision. Tak sampai hati OK tengok dia terdiam. Lagi tak sampai hati nak menimbulkan isu tu.

Kalau ikut hati nak cakap benda manis-manis je sentiasa. Kalau ikut hati rasa nak bercinta je sentiasa. Kalau ikut hati takmo cakap langsung pasal benda tu. Tapi I is runsing. Hati I rasa nak exploded lalu memuntahkan segala isi hepatocyte. Hmmm. Entahlah.

Tapi, whatever it is. Biarlah. Allah lebih tahu apa yang terbaik buat kami.

OK. Dah. Aku tak larat menggoreng ayat dah. Masa untuk bantal!





Goodnight Everybody!





Errr..apa orang putih kata? Sweet dream? :D

No comments: