Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, December 22, 2011

Terima Kasih, Sayang!

~IF~

If it's raining tonight,
Will you be there as my shelter?

If storm comes from nowhere,
Will you be there to protect me?

If stars stop shining above my night,
Will you be my moon and be here by my side?

If I shattered into pieces,
Will you be there to hold me tight?

If the whole world walk out,
Will you stand there stood and still?

If suddenly I lost everything,
Will you still think that I'm your everything?

If tears drop down trough my cheek,
Will you wipe it and held it from falling?

If I say I don't care and walk away,
Will you grab me back and say I'm sorry?

If only I say I don't believe in if,
Will you assure me that it is not IF?


~As I hope there is no If... As I hope there is no uncertainties~
1.56.p.m , Saturday,April 12, 2008, S.A

Awak, you're my shelter. You protect me from segala-galanya. Bila saya nangis awak sentiasa cuba cari jalan supaya saya tak nangis dah. Even terpaksa layan budak-budak tak cukup akal macam saya ni, awak sabar. Sangat-sangat sabar.

When I was shattered into pieces, awak cool me down. When the whole world walk-out, you're still there, stood and still. Never give up on me even saya selalu cakap saya give up dekat awak. :D *keji*

Bila saya nak walk-away, awak grab me back. Awak, you're the only exception :)

Saya tak tahu apa yang buat awak jatuh cinta dekat saya. Saya punya seribu juta perangai buruk, kuat mengaruk, kuat nangis, kuat membebel, kuat makan, err...kuat segala-galanya. Dalam erti kata lain, mungkin ada pengaruh genetik Badang. HAHAHA

Engkau juga kuat mengarut Syuhada oii! Eh shut up kau.

Manakala awak tidak. Awak seriuslah super baik lalu melengkapi segala macam perangai saya yang tak baik dan macam tak baik-baik ni. Hehe. Bila saya cakap dekat Amy; "Ya Allah, manalah nak cari lagi sorang Imran untuk Amy ni!"

I mean it.

Bukan senang orang nak handle saya. Serius tak senang. Mungkin nampak macam comel-comel beruang luarannya. Tetapi dalamannya adalah seorang kanak-kanak yang tak berapa mumaiz. Kahkahkah. Mumaiz di sini bermaksud tak berapa cerdik akal.

Contohlah, bila saya cakap nak iftar dengan awak petang tadi. Pastu saya reply macam ala-ala nak merajuk *padahal mengada-ngada* sebab awak tak balik lagi, awak laju-laju jawab you will be there. Even lambat, tapi awak tetap datang :)

Saya memang selalu jatuh cinta lalu terharu-haru setiap kali awak buat macam tu.

Thank you awak. Terima kasih banyak-banyak sebab jatuh cinta dekat saya yang sangat tidak sempurna ni. Terima kasih sebab pilih saya sebagai bakal zaujah awak. Terima kasih sebab bawa saya ke dalam hidup awak.



.......dan terima kasih sebab selalu ada untuk melayan kerenah saya yang macam-macam hal ni.

No comments: