Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Wednesday, December 28, 2011

The.Envy.Me

Saya memang kuat emosi. Kalau hari-hari dapat emo saya boleh migraine. Err bila datang penyakit ni Syud? Entah. Diagnose sendiri. HAHA

Selain kuat emosi. Saya juga kuat cemburu. Ya Allah, sumpah sudah cuba tidak berharap banyak-banyak. Sudah cuba untuk pejamkan mata dan buat tak tahu. Tapi tapi, entahlah. Sobs

Hari tu, saya nampak 5 stalks of roses tersusun cantik-cantik. Not for any special occasion pun. I bet the roses came without perlu diminta. Saya nampak lori Famous Amos yang comel-comel. Walaupun isi entah apa-apa iaitu gula-gula aneka jenis tapi entah; rasa bestnya! Haha. Bukankah aku dah cakap, perangai aku memang bukan-bukan.

I used to wrote this, 'Love itself is thrilling, if you feel like losing it, set back the spark!'

Salah saya ke demanding?

Tadi saya borak dengan Kak Ujie, Kak Ujie cakap waktu bercinta dulu bunga tak lekang dari tangan Abang Burn. Hehe. Comel!

Lelaki dan perempuan berfikir dari dua sudut berbeza. Lelaki rasa perempuan ridiculous, membazir, suka benda bukan-bukan. Perempuan pula rasa benda tu comel, romantik yada yada. Ya, kami suka dimanjakan. Kami tak suka kena layan macam kawan-kawan. Kami memang suka buat comparison. Errrr..., in another word, kami ni terukkan?

Eh ke aku sorang je yang teruk? Wawawa

Mungkin sebab kepala otak aku macam kartun. Maka aku berfikir secara kartun. Tak hidup di alam nyata. Eh tak. Sebenarnya lebih kepada seringkali disogokkan dengan cerita fairytales maka berharap-harap life akan jadi serupa fairytales.

Actually saya tak tahu apa yang saya nak, dan saya tak tahu apsal saya emo. Nak peot kah? Maigosh. Takpun ni sebab stress semua rancangan kahwin ke longkang? T___________T

Saya tak suka kena cakap. Saya tak suka kena bagitahu itu, bagitahu ini. Saya tak suka. Tak suka. Tak sukaaaaaaaa! *headbanging*

I love surprises and I love to hope.

Tapi hope is only a word, a term yang surreal. Ah sudahlah. Nak pergi kerja.

Babai belog! I love you! Cuma engkaulah papan (virtual) tempat aku menconteng buat luahan perasaan. Uhuks

2 comments:

Cahaya Kekasih said...

syud jeles org dapat bunga eh...huhu..mmg sweet kan kalau dapat...tapi x semua bf sama kan...huhu...and kalau dia bagi sebab tau kite komplen..pun x best...macam kena paksa..so better xyah


roses akan layu, puisi tak...
tapi hidup memang tak penah puas...saya nak lagu baru! huhu

s.c.h.u.l.t said...

ck: HAHA. actually tak tahu jeles sebab apa. err memang semua tunang tak sama, kalau semua tunang sama maka takda variasi :)

huhu. part tak pernah puas tu memang betul :)