Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Friday, August 19, 2011

Of Colours Theme!


Dalam beberapa entri lepas saya sudah berjanji akan mengongsikan warna tema sekiranya bertemu jodoh dengan butik pengantin. Akan tetapi sebenarnya aku takdalah berjodoh sangat. Sobsobsob.

Everything was great! Except...(sila teruskan pembacaan anda)

Pelamin aku suka. Gambar aku suka. Yang tak berapa nak suka adalah pilihan baju. Huk huk huk. SUPER LIMITED sampaikan rasa nak nangis dan begging pleaselah tambah collection. Mana boleh butik pengantin baju 9 pasang je. Cannotttt!

However, di sebalik limited. Actually saya sedikit jatuh cinta pandang pertama pada sehelai gaun labuh polos berwarna putih. Eh kejap kejap. Tak berapa nak polos. Sarat je dengan labuci dan laces. Hahahahaa.

Maka mari kita share warna tema saya,it'a PINK and WHITE! :)

Kenapakah pink Syuhada? Kami ingat anda tidak girlish. Eh betullah. Saya memang tidak girlish. In fact saya sangat boyish. Maka bila sampai kepada wedding, haruslah engkau pilih warna yang melambangkan kewanitaan supaya sedikit lembut. Haha

Barulah terserlah keayuan aku yang tak berapa nak ayu ni. Muahahaha. Tak apalah butik tu takda dress pink. Kalau after raya tak jumpa juga alamatnya rembat je gaun puih tu tapi alter a bit dengan tudung dan riben pink. Hiks.




Flower girls Syuhada?

Oh! Little Cousies semua adalah kanak-kanak perempuan yang petite petite belaka. Maka adalah sangat molek saya carikan mereka gaun putih dan disertakan dengan headband seperti di bawah.

:D


Bridesmaid?

Huuu. Setakat ni teman-teman rapat tak cakap lagi diorang nak jadi bridesmaid. Ke aku kena offer baru diorang nak? Haha






All of the above adalah gorgeous! Gila rasanya nak pilih which one is the best. Tapi it's OK, it's alright. Sampai masanya I do think I'll choose the bestest! :D
.
.
.
.
Adik-adik lelakiku bakal terpaksa memakai warna jambu meskipon mereka tidak berwajah jambu. Wakakaka. :))



No comments: