Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Sunday, October 9, 2011

Surat Cinta

......For my Darling Fiance

Dear,

I'm happy, content and deeply in love...with you. Selain daripada 3 perkataan tersebut, bagaimanakah harus saya describe kan perasaan ini?

Semalam antara hari yang patut saya jot-downkan dalam blog. Awak tak tahu tapi saya nak bagitahulah ni. Haha. Saya rasa awak sungguh comel waktu awak cakap 'YES! YES!' dalam kereta sambil tangan buat emoticon ting ting ting chaiyyok (versi yahoomessenger). Very the comel!

Awak very comel bila awak sanggup ikut saya jadi Panel Penemuduga. Padahal you won't be sitting with me pon. Kita terpisah selama beberapa jam *ceh drama*. Orang bawak diri, aku bawak tunang. HAHAHAHA.

Thank you! Thank you! Thank youuuuuuuuuuu!

Kalau tak ada awak maka saya tak tahu siapakah bakal menemani saya di sepanjang perjalanan Mersing-JB. Mungkin saya akan tertidur-tidur takpon cakap dekat Jaja takmo joinlah! I ada motion-sickness. Cannot drive long-distance. Ceh kononnya.

Awak juga very comel bila ikut saya beli kangkung untuk Snowbie. Sangat funny bila time nak bayar awak hulur 50sen! Kahkahkah. See Snowbie. Daddy bayarkan 50 sen. Eh eh. :p

Selain very comel. Awak juga so sweet dan caring. Bila saya blink blink mata ajak makan Kacang Pool semalam awak terus senyum je. Awak tak say a word tapi tadi after saya dah edar dadah sirap merah, awak SMS; 'Tengah hari karang kita makan Kacang Pool' :)

Nah! Gambar Kacang Pool! *suka suka*

Awak ni manislah. Buat saya jatuh sayang everyday!

Love;
Your Fiance

OK. Surat dah habis. Sambung cerita pulak. :P

Semalam saya super mengantuk sebab overloaded after swimming. Hehe. Padahal sebenarnya memang habit, kalau hari tu swimming maka mata aku cepat ting-tong. Lepas tu terlepeklah aku dekat sofa after dinner with his family. Padahal konon-konon nak balik sebab esok kerja.

Sedar-sedar je dah pukul 6 pagi. Hahaha. Ya Allah hodohnya perangai engkau Syuhadaaaa! Datang rumah orang pastu tertidur secara berjemaah dengan sedara mara tunang.

I guess it happened for a reason.

Sebab saya kerja; lalu tak boleh menghantar bakal PIL ke airport. Both of them bakal mengerjakan haji.

After breakfast, dengan muka tak mandi sedaya upaya tadah muka paling boleh blah. Kalau tak boleh blah juga maka berpura-puralah boleh blah.

Aik? :))

Waktu Bakal MIL berdiri lalu memeluk dan cium pipi saya, I'm touched. Bertambah touching bila dia berbisik; 'Doakan Mak'. Terus speechless lalu tidak tahu bagaimana mahu bereaksi. Sudahnya saya terjawab; 'Selamat' :)) *Aku sebenarnya tak faham apakah jawapan aku tu?*

For me, after 40 days dan mereka selamat pulang. I should start calling her Mak. :)

Maka there you goes; reason kenapa hari ini saya terus membuat SMS sweet kepada darling fiance. I wrote this;

"Hello. I'm an SMS from your fiance who would like
to say how lucky she is for having you in her life &
she thinks she loves you really much!"

Chessy bukan?


Heh. Ada aku kisah? :P

P/S:
If I have to fall in love again, I will definitely choose to fall in love with you again and again :)

2 comments:

nurnuha said...

such a sweet post my dear.semoga kebahagiaan itu berkekalan sampai bila2.. :D saye suke kacang pool tuu! kamu mebuatkan saye merindui jb lagiiii

s.c.h.u.l.t said...

nuha: amin aminnnnn *panjang2 sebut amin* hehe

dengar cerita ada cawangan dekat KL, but I'm not so sure di mana :)