Daisypath Anniversary tickers
Lilypie First Birthday tickers

Thursday, October 6, 2011

Syuhada & Lara

Ini bukan drama Jiwa & Lara. Yang itu sumpah aku tak tengok malah tak hingin pon nak tengok drama adaptasi novel yang penuh penipuan. Bluergh bluergh.

Ya Allah. Saya sedih.
Ya Allah. Kurangkanlah perasaan sedih ni.
Ya Allah. Janganlah bagi benda ini berulang-ulang lagi. Sangat pedih perasaan ini.

Perasaan yang tak tertanggung bila mana hmmm. Entah. Tak tahu nak story. Yang pasti, saya takmo anak-anak saya rasa apa yang saya rasa. Saya takmo takmo takmo. Saya susah nak story dekat anda sebab ini bersifat sangat personal.

Kadang-kadang bila tengok orang lain, saya selalu cemburu. Cemburu bukan setakat sedikit tapi sumpah meluap-luap sampai menitiskan air mata. Lebih daripada 1litre of tears. Itu saya boleh bagi jaminan.

Tapi kemudian. Saya kena pegang balik prinsip hidup seorang muslimah; 'Bersyukur dengan apa yang ada, Bersabar dengan apa yang tiada'. Saya selalu senyum bila dapat kiss pada pipi. Sebab kemudian jantung rasa loveable.

I miss Amy. Mana adik saya itu yang akan cium saya each time saya minta di kiss? Jauh :'(

Susahnya menjadi dewasa. Susahnya. Banyaknya tanggungjawab. Banyaknya perasaan yang nak dijaga. Lalu susah hati. Lalu rasa bersalah tak henti-henti. Lalu aku pon tengah menangis atas keyboard sambil lap muka yang penuh dengan yogurt ini. HAHAHA

Ceh sememeh. Tak comel langsung!

I hate this feelings. Siapa suruh engkau baik hati sangat?

PADAN MUKA!

No comments: